domingo, 23 de junio de 2013

My light

My light


I saw you for the first time in the most obscure night and in the darkness I saw your light.
You taught me that the most precious thing of the universe, is life.
The dark did not blind me anymore I had your hand to guide me.
You also taught me your fears between tentacles and scales of unknown animals,
you taught me about love.
When my bowels where more writhed by the rage of loving you 
without a reason and without consequence, I understood your story.
The story of a star with more than billions of light years.
A star that I began to love more and more, when she had already died.






Mi luz


Te mire por primera vez en la noche mas obscura y entre tinieblas vi tu luz.
Me enseñaste que lo mas preciado del universo es la vida.
La obscuridad ya no cegaba mas me guiaste de la mano, me llevaste por el mejor camino.
Me enseñaste también tus miedos entre tentáculos y escamas de animales desconocidos, 
me enseñaste amar.
Cuando mis entranas se retorcían mas por aquella rabia de amarte sin razón y sin consecuencia,
entendí tu historia, la historia de una estrella a mas de mil millones de anos luz. 
Que para cuando yo me enamoraba de su historia, ella había muerto.